Často kladené otázky

Jaká auta půjčujete?

Všechna naše auta jsou zánovní, tj. mladší dvou let a s nájezdem do 50 tisíc km, s plnou tovární zárukou.

Proč mám podepisovat rámcovou smlouvu?

V rámcové smlouvě je popsáno, jak naše služba funguje. Samotná rámcová smlouva ještě není objednávkou služeb a za její uzavření nic neplatíte. Díky uzavření rámcové smlouvy vám na základě vaší následné objednávky můžeme obratem přistavit požadované vozidlo. Za naše služby tedy budete platit až po objednání vozu.

Kolik mě bude služba stát?

Cenu pronájmu si můžete spočítat na naší webové kalkulačce. Základem je měsíční sazba.

Poskytujete nějaké množstevní slevy?

V případě pronájmu většího množství vozů můžeme o ceně jednat individuálně.

Jak si vozidlo objednám?

Prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách www.fleethero.cz, případně telefonicky.

Chci si objednat Škodu Octavia. Jak to mám udělat?

Konkrétní typ vozu si bohužel vybrat nemůžete. Z naší nabídky volíte pouze třídu – Economy, Standard nebo Premium. My potom konkrétní vůz vybereme z těch, které jsou v daném okamžiku k dispozici. V poznámce ale můžete preferovaný typ vozu uvést a my se vynasnažíme vyjít vám vstříc.

Platí se za pronajímané vozy depozit?

Pokud je vaše firma spolehlivá a solventní, depozit nepožadujeme. Výše depozitu je v každém případě stanovena individuálně podle předchozí historie vaší firmy.

Dodáte mi auto opravdu na libovolnou adresu?

Ano, objednané vozidlo vám dodáme na libovolnou adresu v ČR. Standardem je sídlo objednatele, ale předání můžeme uskutečnit na jiné libovolné adrese, kterou uvedete v objednávce.

Jak je to s palivem? Dostanu auto s plnou nádrží?

Auta standardně dodáváme s minimálním množstvím paliva. Také vy auto s minimálním množstvím paliva vracíte. Pokud si to budete přát, zajistíme úvodní natankování za vás, předáme vám auto s plnou nádrží a náklady za palivo zahrneme do měsíčního vyúčtování.

Jak přesně probíhá převzetí vozidla?

Druhý den po objednání přistavíme vozidlo ve smluveném čase na stanovenou adresu. O případných změnách vás vždy informujeme.

Kde najdu doklady k pronajatému vozu?

Všechny potřebné doklady dostanete osobně při předání vozidla.

Je auto pojištěno?

Samozřejmě ano. Všechna naše vozidla mají sjednána povinné ručení i havarijní pojištění. Přesné pojistné podmínky najdete na těchto webových stránkách.

Je nějak omezen denní nebo měsíční nájezd?

V základní ceně nájmu je zahrnut průměrný nájezd 100 km denně. Pokud ho za celou dobu pronájmu překročíte, doplatíte cenu uvedenou v ceníku. Zároveň je u každého vozidla omezen maximální možný nájezd. Jeho výše je uvedena v předávacím protokolu. V případě jeho překročení pak budete muset zaplatit výrazně více.

Můžu být vyzván, abych auto vrátil předčasně?

Ano, můžete. Auta, která pronajímá Fleet Hero, jsou určena primárně k dalšímu prodeji. Proto je půjčujeme pouze krátkodobě, než pro ně najdeme vhodného kupce. V takovém případě vás budeme informovat a v dohodnutém termínu vám vyměníme půjčené auto za jiné ze stejné kategorie.

Co když je auto z nějakého důvodu nepojízdné?

Ať už je příčinou technická závada nebo nehoda, do druhého dne od nahlášení vám dodáme jiný vůz. Porouchané vozidlo zároveň odvezeme a opravíme.

Co když dojde k nehodě nebo jiné pojistné události?

Každopádně nás o vzniklé situaci co nejdříve uvědomte. Pro takovýto případ slouží dokument „Průvodce – nehoda nebo porucha vozidla“, který jste obdrželi při předání vozidla nebo ho najdete na tomto webu.

Můžu si auto půjčit jen na víkend nebo na týden?

Ne. Minimální doba pronájmu vozu je 30 dní.

Auto už nepotřebuji. Můžu ho vrátit předčasně?

To samozřejmě můžete. Výpovědní doba je stanovena na 30 dní.

Co když budou na autě při vrácení nějaké škrábance?

Během pronájmu samozřejmě počítáme s běžným opotřebením. Pokud půjde o opotřebení nadměrné, zahrneme jeho výši do konečné fakturace. Rozdíl mezi běžným a nadměrným opotřebením je popsán v dokumentu „Průvodce – přiměřené a nadměrné opotřebení vozidla“, který je k dispozici na tomto webu.

Na koho se mám obrátit, když něco nefunguje?

Pokud budete chtít nahlásit poruchu nebo i poškození vozu, kontaktujte nás nejlépe telefonicky a my se o vše postaráme.

Musím řešit silniční daň, dálniční známku a jiné poplatky spojené s užíváním auta?

Vozidlo vám pronajímáme s plným servisem, takže kromě tankování nemusíte řešit ani silniční daň, ani dálniční známku a jiné poplatky spojené s užíváním vozu. Výjimkou je pouze parkovné.

Máme hlídané parkoviště, přistavíte mi na něj vozidlo?

Pokud nám s tím trochu pomůžete, je to určitě možné. Při objednávce vozu stačí dát do poznámky informaci o tom, že je vozidlo potřeba přistavit na hlídané parkoviště a popsat způsob, jak se na něj můžeme dostat. Pokud to přesto nebude možné, přistavíme vozidlo co nejblíže vašemu parkovišti a o přesné poloze vás budeme informovat.

Služba se mi líbí, chtěl bych si u vás půjčit auto jako fyzická osoba. Je to možné?

Bohužel není. Fleet Hero je určen pouze pro právnické osoby a fyzické osoby – podnikatele

Smluvní podmínky a další dokumenty

Fleet Hero je tu pro vás!

Pokud máte dotazy, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat. Rádi vám pomůžeme najít ideální řešení pro Váš vozový park.

Josef Gažúr

Josef Gažúr

Carsharing Service Manager

josef.gazur@aures-lab.cz

775 667 929

Napište nám

Děkujeme za vaši zprávu, brzy se vám ozveme!